Szolgáltatási igazgató és minőségügyi megbízott

Dévai Gábor

Szolgáltatási igazgató és minőségügyi megbízott

Mik a legfontosabb feladatai?

Feladata az ügyfél- és diszpécserszolgálat, illetve a kárügyintézés és reklamációkezelés folyamatának megszervezése, a mindennapi munka irányítása és összehangolása az osztályon. Emellett minőségügyi megbízottként felel a minőségbiztosítási rendszer felügyeletéért, a felülvizsgálati auditok levezetéséért, a cégen belül a munkabiztonsági feltételek biztosításáért, és az ezekhez kapcsolódó dokumentációért. Hozzá tartozik továbbá a hulladék- és környezetgazdálkodási feladatok megszervezése, felügyelete, valamint a szakhatóságokkal és más szervekkel való kapcsolattartás a cég képviseletében.

Milyen kiemelkedő projektekben vett részt?

  • Az ügyfélszolgálat szervezeti átalakítása.
  • ISO 9001 és ISO 14001 tanúsítványok bevezetése és megtartása.
  • Ügyfélszolgálaton működő új call center bevezetése.
  • Új futár formaruházat bevezetése.
  • Raktári targonca-flotta cseréje környezetkímélő típusokra.

Mire büszke a trans-o-flex történetében?

  • Arra, hogy egy dinamikusan fejlődő cég csapatának lehet fontos láncszeme.
  • Arra, hogy új, egy modern call center és egy felkészült csapat várja a megbízókat a vonalak végén.
  • Arra, hogy a saját területéhez tartozó ISO minőségbiztosítási tanúsítványokat hat éve folyamatosan sikerül megújítani.
  • Arra, hogy részese lehetett a cégen belüli ügyfélorientált szemlélet kialakításának.